Duktiga vovvar!

Så stolt över mina underbara små vovvar!

For till Linda igår vid 22..  Sandra skulle plocka upp oss runt 06 imorse så kändes lika bra att jag sov hos Linda! Kom dit och vi började kika film.. Hann dock inte se klart filmen.. Vet inte riktigt varför?! :) Tror vi började äta kvällsmat mitt i eller nåt.. Sen glömdes den visst bort! Kom på det först nu ikväll när jag kom hem :P

Gick och la oss runt 00 för att vi skulle upp så tidigt.. Men då råkade vi surra på tills klockan var typ efter 3 tror jag.. Så vart inte många timmars sömn innan vi skulle upp! Klev upp vid halv 6 och Sandra kom ganska exakt 6! Vi lastade in packning och hundar i bilen och for iväg... Hade iaf en trevlig kväll! Inte ofta jag och Linda umgås så, Så det var väldigt trevligt att veta att man kan vara som "kompisar" fast man är syskon :) Är ju så van att jag och Stina är mer som kompisar än som syskon.. Men är väl för att vi alltid har vart me varann och har samma umgänge och sånt...

Jag har varit lite nervös för hur Texas skulle bete sej när vi kom fram.. Men det gick väldigt bra! Han är ju så skällig mot andra hundar men han skötte sej riktigt bra min lillkille! Lite skällande i början men sen tittade han bara på alla :) Var ju meningen att Linda skulle ställa Texas, Men Linda prövade gå med han litegrann och han ville inte alls... Bara drog mot mej och var allmänt stutsig! Så det slutade med att jag fick gå med han.. Han gick med svansen mellan benen hela tiden när vi stod utanför ringen och tränade lite.. stackarn är inte så förtjust i alla andra hundar så lite rädd var han nog :/ Vart helt chocad när vi kommer in i ringen! Poff, Så far svansen upp och viftar och han går breve mej som att han aldrig gjort nåt annat :D Haha lite paff jag blev! Vart som en helt annan hund... Vart BIM valp för han! Och det är jag väldigt nöjd med då det är hans första utställning.. Var iaf roligt me lite konkurrans.. Jättebra kritik fick han iaf!

Linda ställde Bobby och han gick jättebra med henne! Vart BIR vuxen för hans del... Min vackra pojke!

Finalen ställde jag han själv.. Lindas Sisu hade också gått vidare och hon kan ju inte ställa 2 hundar :P Var hel nöjd då jag höll mej kvar rätt länge innan jag fick skaka hand och gå ut :)

Aja helt nöjd med dagen hursomhelst! Kanske lägger upp nån bild sen. Får se om Linda kanske fick nån bra.. Själv glömde jag batteriet+laddaren till min kamera hemma hos henne :P

Aja ska äta lite popcorn och kika film nu! Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback