Röntgen & Ultraljud

Ultraljudet av njurarna visade inget alls.. Allt såg ut som det skulle! Sköönt... Har inte haft ont igår och idag så hoppas det onda är borta nu!!

Hade jag vetat hur en bäckenbottenmätning  går till så vet jag inte om jag hade velat göra den :P 3 personer som står och tittar en i skrevet och ställer in massa maskiner var inte så kul ;P Aja, Tur man fick behålla trosorna på iaf!
resultatet av den ska jag få i eftermiddag eller imorrn.. Dom skulle försöka skynda det lite eftersom jag är beräknad om 1 vecka redan.. Hade ju varit typiskt om jag inte får veta nåt så far vi in på bb inatt eller nå :P Då hade det kännt liite surt ifall jag är för liten och man hade kunnat få veta det innan!! Aja, Håller tummarna på ett snabbt resultat...

Aja, Ska lägga mej i soffan ett tag nu.. Ska till mamma och pappa och äta vid 4 tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback