Ännu en sömnlös natt...

Aj, va bebisen har börjat sparka och böka omkring hååårt i min stackars mage! Vissa gånger känns det som att den försöker ta sej ut genom naveln eller nå... Nu vill jag att den ska komma ut!!

Är lite roligt när vissa säger att dom "saknar" sin gravidmage när den är borta.. Men jag kommer mest troligt inte göra det!!! Kommer vara såå skönt att hela tiden behöva tänka på vad man får och inte får göra, äta osv.. Och kommer ju vara gudomligt att kunna ha på sej sina "vanliga" kläder igen!! Nog kommer jag säkert sakna magen som den var i början när man just börjat känna sparkar osv.. Men nu är det mest bara pest och pina känns det som ;P

Är nog extra jobbigt eftersom bebisen knölar som mest just när jag ska sova.. Ligger jag i soffan och kikar på tv så kan den böka på litegrann.. Men är som att den försöker jävlas med flit när jag ska sova!

Har varit på Olearys och ätit idag.. Var jag, Johan, KJ, Tommy, Mange, Kribba och Adam! Åt lite buffalowings till förrätt och till varmrätt åt jag oxfilé, pommes, beasås och vitlökssmör! Var såååå gott! :)

Sen kikade vi ett avsnitt av Vampire Diarys!.. Började kika ett avsnitt Fringe men då somnade Johan och då orkade jag inte kolla själv.. Så vi får väl helt enkelt kika klart den imorrn :)

Aja, ska kika vidare ett tag nu och sen ska jag ge det här med sovandet ett nytt försök :P

Kommentarer
Postat av: Tessi

De sägs ju att bebisen har samma dygnsrytm när den kommer ut som den hade i magen...Stämde med Joline de första 2-3 veckorna....vaknade kring 22 och somnade kring 7...riktigt lattjo..Inte:)

2010-12-04 @ 09:41:49
Postat av: Anonym

jaha, har du fått uvi eller nå sånt? vad synd att de inte var förvärkar, tänkte att din lillis också skulle titta ut snart :) tror de är många som får nattbebisar, dem vaknar väl när vi ligger still och slutar "vagga omkring" med magen. mario hade ju också vakna nätter ganska länge... eller ja, han är ju ännu en morgontrött liten filur :)

2010-12-04 @ 11:47:32
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback