Avvakta...

Veterinären sa att vi kan avvakta lite med Bobbys tand! Skööönt.. Han sa att vissa hundar kan leva med en sån tand hela livet utan problem medan vissa andra får infektioner! Bara hoppas Bobby hör till den 1:a kategorin... Hade varit skönt att slippa dra ut den.. Så jag hoppas han slipper få problem med den!

Fyllde ju år igår.. Fick köttsoppa och massa goda efterrätter hos mamma å pappa! *Mums*

Har nån skummis här på kvällarna som går runt och kikar på bilarna.. Han var här utanför 2 ggr igår men hann smita iväg varje gång jag öppnade dörren för att se vad han pysslade med! Aja efter det gick några av killarna ut och kikade på bilarna och efter det kom han inte tillbaka nå mer.. Får se om han törs dyka upp nå mer?!

Bara helgen kvar nu av semestern.. Usch! Funderar nästan på att nöja mej med halv havandeskapspenning.. Man förlorar ju sååå mycket pengar på att vara hemma så.. Kanske lika bra att jobba halva sin tid så man får ihop lite pengar iaf!... Får se.. Kanske skickar in pappret iaf så ser jag ju.. Känner jag att jag kan jobba så får jag ju göra det! Beror ju på hur jag känner mej senare i graviditeten.. Aja får ta en funderare! Kommer ju iaf ha nära till jobbet den perioden så.. Kanske lika jobba mina 15 timmar (halvtid för mej) så man får göra nåt på dagarna iaf! Aja, Får helt enkelt se...

Aja ska klämma i mej lite frukost nu.. Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback