Onsdag...

Och vädret är hur bra som helst!!! Var nyss ute på en rätt lång morgonprommis me vovvarna så dom får springa av sej lite innan jag ska på jobbet! Har bytt skift idag så jag jobbar 10-15 istället för 8-15.. Jobbar igen den tiden genom att komma 10 istället för 12 på fredag :) Ledig imorrn... Sköööönt som attan ska det bli! Bara därför kommer man väl vakna vid8 tiden och inte kunna somna om.. Brukar vara så! Om inte annat så kommer ju hundarna väcka en för att dom vill gå ut!.. Aja är man ledig kan man ju ta sej en liten lur på dagen sen också :P Vet inte varför jag skulle upp så tidigt idag... Ställde väckaren på 8 fast jag börjar 10... Åker ju alltid ner med pappa när jag börjar 10, Han kommer och plockar upp mej vid 20 i! Så vet inte va jag trodde när jag klev upp 1h40min innan jag ska fara.. Aja. Då kanske man blir trött normal tid ikväll och kan sova! Nu ska jag kika runt lite här och göra mej i ordning för jobbet! Tjings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback