Mooorning

Att man aldrig får sova länge när man börjar sent! Suck!! aja mitt eget fel att man har hundar så kan väl inte gnälla direkt :P Men hade varit skönt att iaf nångång få sova till typ 10 iaf!

Vaknade första gången imorse vid halv 8 av att Texas ville ut! Gick ut med han och gick sedan in och la mej igen! Vaknade nästa gång just före halv 10 av att båda ville ut! Gav dom mat, klädde på mej och gick sedan ut med dom! Aja var iofs bara 15 min innan min väckare skulle ringa men... Ändå störande :P

Jobb 12-18.15 idag! Imorrn har jag kort dag.. 8-14 sen efter det ska jag raka vägen till vårdcentralen.. Verkar som att mitt cellprov var svårt att få rätt :P 3:e gången jag är där och tar om det! Aja är väl lika och gå så man får det bortgjort!

Sen har jag heeeelg! Ska vara me Stina imorrn och sen resten av helgen vet jag inte vad jag ska göra.. Johan jobbar ju eftermiddagsskiftet på helgen också :/ Aja nåt ska jag väl hitta på iaf!

Ska kika vidare ett tag nu och sen ska jag bege mej till bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback