åhå

åhå 18 personer och 3 kommentarer till förra inlägget.. Inte illa :)

Ska bege mej till jobbet på ett tag.. Sista dagen idag sen är jag ledig 4 dagar! ska bli såå skönt! Kommer inte ihåg sist jag fick sova lääänge! Hundarna har ju fått en tendens att väcka mej innan min väckare.. Inte så vidare kul när man är morgontrött!

Vet inte alls vad det blir att hitta på ihelgen... Hoppas på bra väder så man kan vara ute på långprommisar iaf! Känns som att mina vovvar behöver det nu! Var ute i förrgår med Bobby, Tänkte gå en långpromenad! Men han är ju så mesig och började pipa efter typ 5 min så jag gick hem och hämtade Texas istället.. Och han sprang då på :) Var ju inte direkt kallt ute heller så.. Hade han lös och så kom det en annan hund... Jag som är så van vid hur Bobby är trodde aldrig jag skulle få han att komma till mej.. Men efter ett startk nej och hit så kom han trippande till mej och struntade totalt i den andra lilla skällande saken :)

Aja nu ringde pappa så måste avsluta! Tjiing

Kommentarer
Postat av: Jessie

lämnar väl ett fotspår.. =)

2010-04-01 @ 11:06:07
URL: http://yessys.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback