Trist och Tråkig Måndag...

Usch vad jag hatar måndagar!... Då vet man att man har en hel vecka med jobb framför sej.. Bara tidiga mornar osv... Aja det går nog bra!.. Brukar ju göra det så :) Innan man hinner reagera så är det ju fredag igen :P

Jobbat idag 8-14.. Sen for jag hem och chillade ett tag... Åt vid 4 lite rester från gårdagen!.. Sen satte jag mej i soffan och vart sååååå jävla trött i mina ögon! Vilade från 5 till typ 8.. Gick då raka vägen ut med Bobby eftersom han inte hade vart ut sen halv 2 typ.. Han är så duktig min pärla! Nu ligger han här och gnager på sitt ben på mina fötter.. Han är inte som alla andra hundar när dom får ben.. Han vill gärna ligga på(!) nån och gnaga och vill inte gå iväg som de flesta hundar gör.. Ger man han ex ett grisöra så hoppar han upp i famnen och vill gärna att nån hjälper och hålla i då det går mycket smidigare än om han själv får göra jobbet :)

Söndag och utställningen kommer närmare... Liite nervös!! Aja vet nog redan vad dom kommer säga för negativt om han... Om hans "krok" på svansen, Att han ännu är rosa på nosen och att hans framben pekar lite utåt... Det är ju små fel jag redan vet så... Men jag tycker han är finast ändå! :P

Nä nu tar jag med mej Bobby och kurar ihop mej i soffan och kollar om det är nåt vettigt att se!
Ha en bra måndag gott folk!



* There once was a little girl who never knew love until a boy broke her heart *


Kommentarer
Postat av: Anonym

porträtten blir nog klart rätt fort tror jag :) såg att du bokat tid för att göra din vovve :) kuul!

2009-09-07 @ 22:56:20
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Stina

Aaa måndagar är fan tråkiga, förutom när man har ledigvecka som jag har nu.. Då är det bara sköönt =)

2009-09-08 @ 00:49:30
URL: http://annastina.webblogg.se/
Postat av: Anonym

de är då inge å va nervös över, tomas är grym på sånt ;) du kommer bli skitnöjd ;)

2009-09-08 @ 02:28:40
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback