Tisdag...

Usch va veckorna går foooort! Hinner bara riktigt känna av måndagar och fredagar!...
Veckorna går som undan när man jobbar hela dagarna och helgerna går sååå himla fort!!.. Ibland kan jag tänka att det hade varit skönt att vara arbetslös.. Tänk vad mycket roligt man kan göra på dagarna istället för att vara på jobbet :) Men hade man inte jobbat så hade man ju inte haft nå pengar att göra roliga saker för så.. Man har väl inte så stort val i den frågan när man börjar tänka på det :P Sen har ju jag ett bra jobb iallafall så...

Var meningen att jag skulle ta mej en långpromenad med Bobby... Men som vanligt så började det regna så fort jag kom ut typ.. Så fick bli en liten kortis! Han hann ju göra sina behov iaf :)
Är såå skönt nu när Bobby har börjat lyssna bättre på mej så jag också törs ha han lös när vi går ut... Är som lättare att bara släppa han så får han springa vart han vill istället för att jag ska behöva komma efter med kopplet :)

Aja hade inte så mycket mer vettigt att skriva om så avrundar med lite bilder...


Mina (blommiga) och Stinas (svarta) naglar från ihelgen när vi var ut :)

Våra naglar igen...         Bobby kikar när vi sminkar oss inför kvällen :)


Haha behövde bara knäppa kort när jag såg hur Bobby såg ut när han sov :)
Han brukar ha munnen lite öppet men inte såå mycket :P
-----------
Närbild när Bobby sitter i sängen...




Och ännu en gång ber jag om lite kommentarer.. Blir nyfiken på vilka alla läsare är :P
Kan ju se hur många som läser... Men vill ju veta vilka några är :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Snygga naglar :)

2009-09-01 @ 23:19:07
URL: http://www.cookiedragon.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback