Såja...

Sminkat mej, klätt på mej, borstat tänderna och satt upp håret på 20 minuter... Nytt rekord nästan :P

Jobb idag som vanligt... Skön dag att börja veckan med iaf... Jobbar 8-14!...
Johan slutar också 14 så han är snäll och plockar upp mej! Då har han Bobby också me sej :D Har saknat han som tusan inatt.. Så tomt mellan mina knän utan han som ligger där och trängs :P
Hoppas nu bara det har gått bra att sova hos Stina och Janne så han inte har hållt dom vakna med massa pip eller liknande...

Ska ringa Stina just innan 8 och säga att han slutar 14..

...Tror jag ska gå förbi vetehatten och köpa en frukostmacka! Mmm Det lät gott så det blir nog så...

Aja ska börja knata till bussen snart och måste hitta mitt paraply innan så måste gå :P Ha en trevlig måndag!!



Mitt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback