Proppmätt..

Just ätit!!
http://www.santamaria.se/servlet/se.daddy.sm.web.servlets.RecipeServlet?c=5&p=r5b&id=5738

Var väl helt okey mat.. Men inget jag vill äta alltför ofta direkt :P Jag, Johan och Apel var och handlade och sen kockade vi och åt... Nu sitter dom och kikar på IronMan. Jag har sett den typ 3 ggr så jag var inte så sugen på att se den igen :P Aja ska kika om det börjar nån bra film sen på tv som man kan kika...

Stina sov här igår... Först var vi på Berget och åt... Sen for vi hem till mej.. Eller till Johan eller va man nu säger när vi är "särbos".. :) Vi kikade en film på tv på kvällen.. "Fröken Smillas känsla för snö", Den är ju så bra! :) Resten av kvällen så surrade vi bara och snaskade godis :)

Aja ska kika en snabbis på tv.nu om det är nåt vettigt på tv idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback