Bara 3 dagar kvar nu..

En till helg över...  Har vart sjuuuk hela förra veckan.. Har inte haft vidare mycket att skriva om :P
Jobbade ju måndag och några timmar på tisdagen.. Sen har jag bara legat hemma! Har sovit och kollat tv.. Och varit ut me Bobby.. Har inte gjort alltför mycket mer!.. Men har vart sååå skönt!! Tråkigt att jag inte är frisk ännu bara!! Trodde ju att jag skulle bli frisk av att stanna hemma.. MEn inte det! Snorar, nyser och hostar ännu som en tok!!!.... Aja får se hur länge jag orkar gå så här.. Känner mej som 10 svåra år!!!!... HATAR att vara förkyld!!

IDag har jag jobbat 8-16... Rätt rolig dag på jobbet då jag har fått göra skyltfönster! Lite nervöst då inte Nina var där eftersom jag alltid frågar henne om lite guidning :P Aja ska bli roligt att höra va hon tycker när hon kommer tillbaka till jobbet! :) Jag vart då nöjd med det!... Efter jobbet for jag på synundersökning.. Hade fått lite sämre syn sen sist jag var och kollade.. Då var det iofs år 02 så kanske inte så konstigt :P hehe

Efter det for jag till Johans mormor och åt pottipalt! *smask* Sen for jag hem och hämtade lite saker.. For därefter till Johans föräldrars nya hus och kikade hur det såg ut.. Var jättefint!!.. Efter det for jag raka vägen på valpkursen! Gick väl sisådär.. Blir sååå less och irriterad när Bobby inte kan lyssna när det är andra djur/människor i närheten! Vet allvarligt talat inte hur man ska få han att fatta att han alltid måste lyssna på mej oavsett vem/vilka som är i närheten!!!.. .Trodde ju det skulle bli bättre av valpkursen då han får vara nära andra hundar men han får inte hälsa på alla... Men det är samma visa, Så fort vi står still sitter han och piper och skriker och drar mot den närmsta hunden!!... Jag försöker på alla sätt och vis att få han att reagera på vad jag säger.. Men ingen respons alls.. Ibland kan det fungera just för stunden, Men sen åker han raka vägen tillbaka till sitt zombiestadie och vill bara till de andra hundarna.. Skiter fullständigt i matte och hennes jävla korv!!!! Usch! Blir så irriterad då jag vet att han redan kan allt vi håller på med... Aja får bita ihop och fortsätta kursen så kanske det blir bättre! Annars är det bara träning, träning och mer träning som gäller.. för det borde ju gå att få bort! Samma sak som att det går att "bota" hundar som är aggresiva mot andra hundar.. Då borde det ju gå att "bota" en hund som är alldeles för glad i andra hundar..(?) Eller va tror ni??

Aja ska kika vidare nu ett tag och sen ska jag slå mej ner i soffan! Blir nog en tiiidig kväll.....
Gonatt på er!!

Så här ser mitt nya VISA kort ut! Fick det med posten idag...
Snyggt va?! :)





Kommentarer
Postat av: sara

vad gulligt ditt visa kort är:)

2009-09-28 @ 21:43:42
Postat av: Linda

Man får skylla sig själv när man skaffar terrier ;) Fint kort!

2009-09-29 @ 00:11:45
URL: http://www.cookiedragon.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback