1 Vecka kvar

Mmm.. En vecka kvar tills jag ska tatuera in min lilleman... Håller tummarna att det tar fort och att det inte gör alltför ont!! :) Har ju iaf Stina där att hålla i handen om det gör alltför ont så.. Ska nog gå bra!

Lite hostig och snuvig ännu.. Men känns som att det är på bättringsvägen iaf! Har vart hemma igår och idag från jobbet.. Igår sov jag typ heela dagen till och från.. Men var sååå skönt! Så kanske det som behövdes!

Snodde en lista av Stina

Matvanor:
Bästa maträtt? Hmm måste bli vår thairätt med nudlar och kyckling! Vet dock ej vad den heter....
Bästa dryck? Cola!
Hat dryck och maträtt? Öl och bruna bönor
Bästa alkoholdryck? Cider, Den enda jag dricker med alkohol...
Använder du smör på smörgås? Beror på vad man har på
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis, Påsar är oftast så tråkiga
Favoritglass? Mars eller snickers! *mums*

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Vääldigt olika
Har du mer skor än kläder? Nä
Favoritplagg? Jeans och tröja
Hatplagg? Inget...
Arbete, utbildning: Jobbar som säljare, Är utbildad undersköterska
Jobbar eller pluggar du? Jobbar
Vad vill du bli? Barnmorska var drömjobbet men då ska man orka plugga vidare också..
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Jo! Men utbildningen hade jag viljat fortsätta vidare med
Är lönen viktigast? Nää.. Tyckte jag det skulle jag söka mej ett nytt jobb :P

Boende:
Lägenhet eller hus? Lägenhet
Framtidsplaner med boende? Vet faktiskt inte.. Men hus hade vart skönt!
Litet eller jätte stort? Mittimellan
Drömboende? Hus med en jättestor trädgård!
Landet eller mitt i stan? Hmm... Stan måste jag nog svara
Mysigt eller sterilt? Mysigt såklart! Finns inget värre än sterila lägenheter/hus..

Lite allt möjligt:
Har du barn? Nej
Är otrohet okej? Nej!!
Älskar du någon? Ja
Betyder familjen mycket för dig? Jaa! Självklart
Är du lojal? Ja oftast iaf :P
Tycker du om att dricka dig full? Nej! Dricker oftast med måtta.. Inte många som sett mej riktigt full :P
Hemmafest eller gå på krogen fest?? Beror på vilket humör man är på kanske

Nä ska gå och äta lite frukost nu tror jag! Varm oboy och macka med skinka på! *mums*

Måste ju också skriva ett STORT TACK till Stina som har ändrat min layout på bloggen igen!

Kommentarer
Postat av: Stina

inga problem, var bara roligt =)

2009-09-24 @ 14:35:30
URL: http://annastina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback