Yey!!!

Sååå nöjd med tatueringen!!!!!! Men ska jag vara helt ärlig trodde jag att jag skulle dö där på slutet :P Allt gick såå bra i början.. Stina satt å surra lite och jag slappnade av och låg helt stilla.. De sista 30 minuterna ungefär så började allt göra såååå jäkla ont!.. Kunde inte slappna av eftersom det gjorde så ont, Och då gjorde det nog ännu ondare..

Frågade om det var mycket kvar och fick till svar: Nä det är inte mycket kvar nu.. Då tänkte jag att jag skulle bita ihop och tuffa till mej!! Men ett tag gick ganska sakta tyckte jag :P Så frågade igen.. Då fick jag till svar att det bara var några minuter kvar! Då bet jag ihop och härdade!! Och sååå fin den blev! Nöjd till 110%!

Det jag var mest rädd över var att den inte skulle likna Bobby... Men den är såå lik den bara kan bli :)





Är denna bilden han gick efter...





Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej :) Kul att du hittat till mig :) och vilken rackarns snygg tattuering hurru, riktigt fin ! :)

2009-10-02 @ 09:27:37
URL: http://entuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback