Wow...

Hallo.. Har tänkt uppdatera nu några dagar men blogg.se har inte fungerat helt som det ska.. Så orkade inte skriva för var rädd att allt bara skulle fucka så allt försvann eller nåt! Aja ger det ett försök nu iaf!

Jobbade 10-16 igår.. Försov mej :/ Vaknade av att pappa ringde och sa att han skulle komma och plocka upp mej... Gasade upp och klädde på mej och målade på lite ögonbryn! Hann inte så mycket mer innan han var här.. Ibland är det ganska tur att man somnar med sminket på :P Aja var trött som attan heeela dagen lång! Aja hann iaf klart med fönstret jag skulle göra fast min lista över saker var lång :P

Idag har jag jobbat 10-17... Har mest pysslat i det andra skyltfönstret hela dagen lång.. Har haft det så roligt i min ensamhet :) Så alla kan som går förbi där kan ju kolla in mina snygga fönster :D Lite skrytsam måste man få vara ibland! Visst då? :)

Loggade in i Wow för några dagar sen efter att inte ha spelat på typ 6 månader tror jag det blir... Var faktiskt rätt kul och suget kom tillbaka :) Kanske man ska ta upp sin karriär igen... Kändes lite skoj då jag var in och spelade igår på kvällen iaf.. Aja får se hur jag gör!
Slutade mest bara för att jag tyckte spelandet gick ut så mycket över stackars Bobby.. Han var ju liten och ville ut jämt och vi bara satt och spelade och hade inte riktigt tid... Nu när han har blivit större behöver man ju iaf inte springa ut stup i kvarten!! Men ska då inte börja spela lika mycket som tidigare... MEr bara som tidsfördriv om man inte har nåt att göra!!!!!...

Kanske blir lite mer om syster också bestämmer sej för att börja igen! Kom igen nu Stina behöver ju dina heals :D
Aja roligt om vi båda börjar igen isåfall...

Ska kika vidare nu ett tag innan jag blir för trött för att orka hålla mej vaken :P




Kommentarer
Postat av: Stina

Hermonie is alive again!!!! =) Zamba kommer nog att börja leva igen nån dag denna vecka, om inte annat så till helgen garanterat! Har ju vart så trött, så har fan inte orkat =/

2009-10-13 @ 21:04:41
URL: http://annastina.webblogg.se/
Postat av: Anonym

nu till vintern har ni ju tid med lite wow igen. jag ska se till att bli frisk så får vi styra upp en riktig fest ;)

2009-10-14 @ 00:00:37
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback