Usch...

Tror Bobby har förfryst snoppen :/
Eller det var iaf vad min privata veterinär Linda trodde :) Fan hon kan snart börja ta betalt för alla mina samtal jag ringer jämt :P

Har vart ute med Ellinor och Gina i just över 1 timme... Vovvarna har sprungit och busat och lekt i snö typ hela tiden.. Så jag antar att det bara är en förfrysning! Hoppas på det och att det blir bättre! Annars blir det ett samtal till veterinären imorrn direkt jag kommer hem från jobbet!!!! *Håller tummarna*

Han verkar då ha blivit trött av promenaden för nu ligger han och sover på mina fötter! :) Var länge sen han busade så här länge och bra med en annan hund så det var nog uppskattat! Inte alltid han får busa med en lika glad och busig hund som han själv är! Och Gina var ändå ganska försiktig och det är bra med tanke på att hon är några storlekar större än Bobby :)..  Det måste vi göra fler gånger!

Och tv:n är trasig ännu.. Och känner jag Johan rätt så lär det vara så ett bra tag framöver.. *suck* Att man själv inte är teknisk och kan laga saker själv.. Hade ju min "Handyman" som kom och fixade saker hemma hos mej men nuförtiden känns det som att sånt är Johans sysslor :P

Jobb imorrn... Väääldigt skön dag! Jobbar bara 8 till 10, Eller längre tid beroende på hur länge det jag ska göra tar men.. Ungefär till 10.. Borde inte ta längre tid, Men man vet ju aldrig sånt i förväg... Skulle egentligen ha varit ledig så!.. Då vill man ju inte jobba hela dagen direkt :P

Aja ska kika vidare ett tag nu!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ev ska jag o sandra försöka styra om ett gem kalas 14 nov, då måste ni komma i så fall ;) hör ju såklart av bättre senare

2009-10-28 @ 20:14:15
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback