Morron...

Gomorgon! Vaknat redan vid 8... Klädde på mej, Sminkade mej och sen bar det ut me Bobby!..
Sitter nu och väntar på att klockan ska bli 20 i 10 så pappa kommer och plockar upp mej!

Jobbar 10-16.15 idag.. Ledig sen i hela 2 dagar :)
Usch va skönt det hade varit att ha ledigveckor som jättemånga verkar ha nuförtiden!!!! Kanske man ska skola om sej lite?!

Blir nog utgång imorrn... Lutar åt det hållet iaf! Ska bli skoj då det var ett tag sen...

Mår så illa idag! Trodde nästan jag skulle spy när jag vaknade imorse... Aja det går nog över snart!! *håller tummarna* Bara inte jag håller på å bli magsjuk... *Urk* Finns ingen värre sjuka än det...

Nä ska umgås lite med min lilla fyrbenta nu innan jag ska fara på jobbet och han blir ensam några timmar!!

Ha en trevlig helg allihopa!!

Här kommer det en bild på mina snygga tavlor jag fick från jobbet! Dom passade perfekt över sängen :)



Överkastet är inte det finaste men har vart så seg på att köpa ett nytt :P Så mitt gamla hemifrån mej fick duga tills vidare... Ser ju iaf bättre ut att ha överkast :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback