Lista...

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Nope!
Något husdjur : Jo en vovve
Någon favoriträtt : Tacos eller vår goda thairätt
Någon flick/pojkvän : Ja!
Puder på dig : JA, Alltid!
Några framtidsplaner : Hmm....
Någon sjukdom : Nope inte som jag vet iaf :P
Gymkort : Nepp
Några kärleksproblem : Nope inte på sistone iaf 
En homosexuell kompis : Ja!
Duschat idag : Nej
Någon kompis som snarkar : Ja!
Någon vän som spelar i ett band : Systers kille :)
Några mvg:n : Ja
Någon som förstår dig : Ibland funderar man :P Hehe nämen finns några tror jag :)
Tuff kompis som kan försvara dig : Hmm.. kanske det
Något beroende : Jaa...
Fikat idag : Nope
Nagellack :
Ja!
Någon vän som bor i ett annat land : Ja

VEM ? ..
Avskyr du : Ett par stycken
Hånar du : Ingen!
Delar du mest minnen med : Stina
Längtar du mest efter : Ingen atm...
Stör du dig på : Haha en del :P
Gosar du med : Bobby
Lagar mat : Johan
Diskar : Jag eller diskmaskinen :P
Tror att den är någon : Finns ganska många som spelar lite "allan" :P

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Nsd på jobbet
Buss åker du oftast : Beror på när jag börjar
Frisyr har du : Rakt, axellångt mörkt hår för tillfället...
Dag fyller du år : 12 Augusti
Årstid föredrar du : Höst och sommar
Stad är du uppväxt i : Malmberget

VAD ? ..
Gör du nu :
Skriver blogg :)
Gör dig till en bra människa : Hmm hatar såna här frågor om mej själv :P
Gör dig till en dålig människa : ....
Vill du arbeta med : Hmm.. Finns mycket som verkar roligt
Är roligast just nu : Helg snart!!
Har du på dig nu : Tunika, leggings
Har du för smink idag : Puder, Mascara, Täckstift (på min irriterande prick på näsan) och ögonbrynspenna
Äger du för skor : Lite olika
Har du för storlek i skor : 35-36 Beror på skon....
Läser du för bok : Ingen
Ska du göra nu : Försöka sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback