Gokväll...

Tänkte uppdatera om min dag lite snabbt... Råkade somna på soffan vid 20 och vaknade
först 12 så är inge trött ännu :P Aja det kommer väl snart hoppas jag!!!

Jobbat från 8-14. Hade såå mycket folk så tiden bara susade iväg och vips så var klockan 2 och jag fick gå hem :)
Prövade en klänning på jobbet och sen for jag och Stina till Therese... Guu va söta alla hennes små valpar var!!







Men blev nästan sugen på en till :) Nä det får vänta ett tag iaf... Vill ha en efter Bobby om jag ska ha en till terrier!.. Han är ju som så fin, glad och lättlärd! Så hade vart kul med en valp efter han nångång!

Efter vi vart där kom Janne och hämtade oss och vi mötte upp Johan på Thai vart vi skulle äta middag!
Sååå gott! Men var lite tråkigt att gå på en "ny" restaurang så har dom inte gjort om nåt... Är ju Kina som
varit där förut.. Det enda nya var väl att dom har satt upp sitt namn på fönster och menyer.. Annars såg det ganska lika ut.. Samma tavlor, Bord mm.... Nytt porslin hade dom också ^^ Var väääldigt mycket folk där så vi hade ganska tur som fick ett bord då typ alla var reserverade... När vi kom var det inte så farligt mycket men när vi hade satt oss strömmade det in folk :) Så här god såg min mat ut!!



*Smaskens*


Aja ska kika vidare nu ett tag.... Trevlig helg allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Tessi

Jag åt också de där..De där i den lilla skålen var ju skitgott men satan så starkt de var :)

2009-10-24 @ 07:08:39
Postat av: Lotta

haha det enda jag inte gillar är det som var i skålen :P Jo starkt men är nåt i den jag inte alls gillar...

2009-10-24 @ 14:21:29
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback