Friday!!

Såå skönt med helg!!! Aja är det väl alltid :P

Var och klippte mej igår... Var såååå skönt att få bort löshåret och min vackra utväxt jag hade fått :)
Vart helnöjd med klippningen och färgen! Hade kanske viljat ha lite mer slingor, Men det går ju att fixa till vid ett senare tillfälle :) Kommer kort vid ett senare tillfälle när jag orkar fota :P


Ska eventuellt fara ut imorrn.. Får se hur det blir! Hade vart ganska roligt... Aja får se!

Nä ska kika vidare nu ett tag innan Sara kommer på besök! Ha en trevlig helg allihopa!



Min lilla vovve är såå söt när han sitter fint :) Eller va tycker ni?! :P

Kommentarer
Postat av: sara

han är så söt:)

2009-10-09 @ 22:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback