*brrr*

Kallt som attan ute!... Varför ska vi ha så kall vinter här uppe?! Man borde flytta ner till söder så man får kortare och mildare vinter! Är ju en annan sak om man gillar nå "snösporter".. Men det gör man ju såklart inte! :/

Jobbat 8-14 idag.. Skulle till frissan 14.15 och klippa/färga.. Hade längtat såååå mycket! MEn så fick jag ett mess att Nina var sjuk.. Aja sjuk kan ju alla bli.... Bara jag inte måste vänta alltför länge till en ny tid.. för ser verkligen ut som hej kom och hjälp mej i håret just nu :)

Sandra från hennes jobb ringde och skulle boka om en tid.. Hon hade inte Ninas pärm med sej eftersom hon satt i bilen så hon skulle ringa upp.. Har inte hört nåt ännu så börjar tro att jag har blivit bortglömd :P Aja får ringa imorrn och hålla tummarna att det finns nåt i veckan!!!

Imorrn blir det kvällspromenad med Sanna.. Ska bli kul då det är ett tag sen vi umgicks :) Borde ha mycket att prata om iaf :P

Nä nu ska jag slänga mej i soffan och sen blir det sängen!
Natti på er...

Kommentarer
Postat av: sara

du får hålla tummarna..är inte alltid det lättaste å få en klipptid här i stan..jag kan väl oxå hålla en tumme för dig=)

2009-10-05 @ 22:59:23
Postat av: Fru F

Tack så mycket för dina kommentarer!



Kram

Fru F

2009-10-06 @ 18:20:09
URL: http://nuvilljag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback