Bloggtorka....

Har som inte haft nån gnista att blogga nu på nån dag... Vet inte hur det kommer sej.. Är bara så allmänt trött heeela tiden känns det som!! Skulle kika tv för nån kväll sen och somnade i första reklampausen.. Var väldigt länge sen det hände!!  Aja sover alldeles för lite på nätterna så.. Det är väl det som är orsaken... Men blir aldrig trött på kvällarna. De enda gångerna jag blir riktigt jäävla trött är vid typ 19-20.. .Då har man ju som så mycket annat att göra, Så då vill man ju inte sova... Håller mej vaken och det resulterar att jag blir helt pigg hela kvällen... Aja får se till att gå och lägga mej direkt jag blir trött så kanske min dygnsrytm blir normal :)

Gillar det här kortet Stina tog på Bobby så lägger ut det igen :)



Aja ska väl gå och försöka sova nu... Iaf lägga mej i sängen å kika en film eller nåt!... Då kanske John Blund kommer på ett tag... *håller tummarna*
Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback