Ännu mer less...

Åhh va jag blir arg!

Kom hem efter att ha jobbat 9-14 till en lägenhet som luktar SKIT! Gick ut med Bobby direkt jag kom in och han gjorde sina behov... Gick sedan runt och kollade om han hade bajsat inne eftersom det verkligen luktade som det! Mycket riktigt då hittar jag en STOR hög och massa kiss på toalett-golvet... Aja tur att det var där inne iaf och inte på nån matta....

Ringde till hans husse och frågade om Bobby hade gjort några behov innan han for på jobbet.. (Han har börjat 10)
Fick till svar att han inte ens hade varit ut me han innan han for eftersom han hade vaknat så sent..?!! Hur tänker man då?... Aja... Kul att vara 2 som skaffar hund och bara 1 som tar allt ansvar..

Skönt att skriva av sej lite, Men nu har jag inte tid att sitta här nå mer! Ha en trevlig helg allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Tessi

Ååååhhh! irri!! Vet hur kul de är å komma hem efter jobbet å behöva torka skit!

2009-10-17 @ 15:51:15
Postat av: Anonym

fler som har en Skitdag ser jag... Allt kan aldrig vara riktigt bra & är de det så är de bara vänta att något går åt helvete :)

2009-10-17 @ 17:36:30
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jo inte altför roligt att komma hem och öppna dörren och känna bajslukt!!.. USch så irriterad jag har varit!!



Jo en riktig skitdag!.. Det som gör mej mest irriterad är ju att det är en sak som inte hade varit så svår att slippa :) Tar ju typ 5 min att gå ut med en hund

2009-10-17 @ 22:08:55
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback