Jadu...

Aningen sen på att blogga nuförtiden.. Var bra där ett tag.. Men det varade inte länge :P
Men man har som inte tid att sitta och skriva jämt heller :)

Har inte gjort speicellt mycket vettigt att skriva om heller egentligen!! Det vanliga typ.. Vaknat, Jobbat, Ätit, Sovit och vartit med min fyrbenta! Är väl det enda typ :P Så inget spec. roligt att skriva om heller.. Kanske därför det var ett tag sen jag skrev... Måste ha nåt att skriva om när man ska blogga :P

Har sååån beslutsångest över hur jag ska göra till julen.. Johan far ner till Västerås redan på måndagen... Och jag vet inte om han ska ta med Bobby dit eller om jag ska ha han kvar hemma!... Jag jobbar bara måndag-onsdag så det är inga problem.. Men ska ju kanske ut på juldagen om jag hittar nån mer som ska!.. Då är det ju som liite jobbigt att hitta hundvakt!.. Aja får se hur jag gör... Hade vart skönt att ha han hemma så man har nån att sova med!!! :)

Aja ska göra nåt vettigt nu! Ha en trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Stina

Klart du ska ha Bobban hemma under julen, va tomt utan han =) Men klart, ska du ut blir det ju inte så roligt att börja leta hundvakt.. Jag jobbar ju, men säkert många andra som ska ut och sånt så kanske inte blir lätt att hitta nån hundvakt =/

2009-11-16 @ 16:23:20
URL: http://annastina.webblogg.se/
Postat av: sara

jag ska ut:)

2009-11-16 @ 19:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback