*Brrrrrrrr*

Usch för sån här kyla! Man vill ligga i sängen med en kopp varmt te hela dagen typ.. Men sån tur har man ju inte!

Jobbat 11-16.15 idag! Räknade kassorna och fixade lite med Lisa innan vi öppnade klockan 12.. Då kom dom andra 2 som skulle arbeta med oss :) Har haft en bra dag på jobbet idag!!! Roligt att jobba alla vi "unga" nångång tillsammans också :) Visst trivs med alla på jobbet jättebra men.. Blir som lite annat ändå på nå vis... Vet inte riktigt vad.. Kanske vi alla är lika barnsliga eller nå?! :)

Gick ut me Bobby imorse för att han skulle hinna göra sina behov innan jag skulle till jobbet.. Hade vart ute typ 2 minuter när han började pipa... Jag trodde han såg nåt han ville till och ropade att han skulle komma till mej! Han skuttade fram till mej och gick sedan iväg igen... Då lyfte han upp 1 framtass och 1 baktass och började pipa rejält!... Och eftersom han inte brukar vara så känslig mot nåt så vart jag jätterädd! Gick till han och plockade upp han i famnen, Då slutade han pipa! Så kan ju inte ha varit så allvarligt mycket han frös... :P Men jag vart sååå rädd!

Gick direkt in och ringde till min "privata veterinär".. Hon sa att det inte är nån fara så... Då lugnade jag ner mej och kunde fara på jobbet!!

Obehagligt med sånt där... Man känner sej som så hjälplös! Aja var ut me han nu när jag kom hem och då var det inga problem.. Han hoppade och skuttade runt som han alltid brukar :) Så förhoppningsvis var det en engångs grej!..... Inge kul att inte kunna vara ute me han när det är för kallt.. Aja i värsta fall om det händer flera gånger får jag väl köpa sockar till han eller nå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback