Tjosan!

Ska fara iväg på jobbet på ett tag... Ska bli roligt att se hur länge det tar för Johan att hoppa upp ur sängen idag! :P Han har ju som en tendens att vara ganska seeeeg att få upp ur sängen.. Aja det ska nog gå bra :)

Igår var vi hela arbetsgänget (Utom anna och Lisa) till Nina... Vi for dit direkt efter jobbet... Vi hade nån visning av ett märke, Försöker mej inte ens på att svava det här ^^ Sen efter det åt vi god mat och till efterrätt fick jag min efterlängtade smoothie! Så smask! :) Jag hade med Bobby, Men han fick inte komma så nära Ninas hund eftersom hon morrade till lite direkt han kom och ville leka :) Men har har blivit lite duktigare nu.. Morrar en annan hund så avvaktar han lite och är inte lika på.. Så det känns skönt! Han fick då en vän i Sussis tax som var med! Dom sprang omkring och lekte och flåsade ett bra tag! Sussi satte in henne i bilen lite senare och då först kunde Bobby lugna ner sej och somna :) Aja han är ju valp ännu så... Måste ju passa på att busa när han får chansen ^^

Jobbar 8-16.15 idag och är ledig imorrn... Sen jobbar jag igen på fredag och sen är jag ledig helgen! Undrar vad man ska hitta på då.. (?).. Johan surrade nåt om att gå ut så vi får ju se.. Men jag kan INTE säga att jag är sugen på det... Men man kan ju ändra sej , Har iaf vart på systemet ifall det blir så ^^

Aja ska kila ut me Bobby nu och sen ska jag väl försöka väcka min snarkande karl ^^

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken dag tänkte ni gå ut då? :)

2009-05-20 @ 08:14:33
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blir på fredag ifall vi går ut :) Ska du ut nåt? :)

2009-05-20 @ 17:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback