Yey

Nu är det klart... Den 1:a far vi och hämtar våran vovve :) Längtar... men nu kommer säkert tiden att gå jättesakta fram tills
dess.. aja bara bita ihop och vänta! :) Var som sagt inget problem att välja namn när det nu vart en hanne... Atlas har stått högt på listan ända sen jag träffade Atlas! Världens goaste och snällaste lilla vovve.. Var ju typ 7 år sen nu men, Han har som stannat kvar på nåt vis ^^ ..Hans ägare Catti tog bort han pga hans magproblem nu för ett par år sen...

  v  v

Hade det blivit en flicka vi tog med oss hem hade hon fått heta Diwa! Men är det nu så att jag tål denna vovven *hoppas*
så ska vi köpa oss en liten Diwa om 2 år eller så... Tror inte att det ska vara nån fara med allergin när jag inte har reagerat på sååå länge nu.. och dom få gångerna jag har reagerat så har det typ kliat lite i näsan.. Och det tror jag att jag ska kunna leva med :) Nä måste sova nu... ska jobba imorrn... Gonatt på er!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

 
fick bilder från uppfödaren tidigare idag på vår lilla :)
                             

första bilden vi såg på han.. Klart han skulle me oss hem ^^




Kommentarer
Postat av: Stina

Guuuud så jävla sööt! =)

2009-03-19 @ 06:55:39
Postat av: Lotta

ahh visst var han gullig :) Vart såå glada när vi fick just den hannen.. Fastnade som för den första bilden vi såg ^^ Tur att vi fick välja först annars hade nog nån annan tagit han :P

2009-03-19 @ 09:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback