Jobb

Ska fara på jobbet på ett tag!... Tänkte bara skriva här först! Har vart så dålig på att uppdatera bloggen på sistone så jag ska ge det ett försök att blogga varje eller varannan dag :) Ser hur länge det håller i sej :P

Jobbar 9-14.15 idag... Tungt me lördagar men roligt när jag jobbar me Anna iaf :) Stort plus är ju att när man har jobbat helgen så har man en ledig helg innan man ska jobba helg igen :P Gör som det hela lite lättare på nå vis..
Sen idag vet jag inte va jag ska göra.. Johan slutar först 18.. Och han har börjar redan 6 så han lär ju bli trött ganska tidigt... Hmm vette tusan vad man ska göra! Aja får bestämma det lite senare kanske...

Köpte en ny mobil igår... Känns bra... En nokia 5800!.. Lite bökigt med "touchscreen" när man aldrig haft det men.. jag vänjer väl mej :) Blev ganska bra kort med den så nu äntligen får man väl börja knäppa kort å lägga upp :)

Aja ska klä på mej färdigt nu så jag är redo när Anna kommer! :) Ha en trevlig lördag allihopa!!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*



Kommentarer
Postat av: Anonym

nej inte bloggen just utan facan osv, men jag försvarade faktiskt dig så gnället gick inte hem! bittra människor gnäller på allt ;)

2009-03-08 @ 22:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback