bara 8 dagar kvar nu...

Tills vi hämtar vår lillvovve! Längtar såååå mycket nu!!!
Var på stan förra veckan en dag.. Hittade ett par nya skor.. Va tycks? :)



Vaknade 9 idag.. .Helt klarvaken!! såå skönt att jag lyckades somna tidigt igår fast Johan har nattvecka.. .Brukar ju bara hinna sova typ 3-4 timmar per dygn då men... Var väl ovanligt trött igårkväll eller nåt! hoppas jag har samma tur ikväll!!

Sminkade och klädde på mej direkt efter jag hade vaknat och for sedan ner till Gve. For på jobbet och prövade lite kläder jag hade lagt undan och sedan for jag till Tessi! Våran plan var att gå på ankis.. Men när vi kom dit såg vi att det öppnade först 11.. aja, Vi for då till chilen och hämtade upp Stina! Efter det for vi på statiol för att dom skulle äta korv ^^ Sen äntligen var klockan efter 11.. .gick in på aniks och strosade där ett tag... Köpte en klosax och en leksak! den var bara såå söt :)
Måste lägga in en bild på den... Haha såååå gullig... Och hade många coola läten :P



Efter vi var klar på aniks var klockan just före 12.. . Jag skulle möta Jenny på vetehatten klokan 12 för at vi skulle fika.. Messade henne om vi inte skulle gå på kina istället och det ville hon! :) efter vi hade ätit gick vi på vetehatten.. lite trevligare att sitta där än på kina :) Satt och surrade tills klockan vart just före 2.. Då var det dags för mej att bege mej till jobbet! Och där var jag till 18.15. Åkte hem till Johan och åt pottipalt som han hade fått med från sin mommo! Kollade därefter lite Heroes och sen hamnade jag här som vanligt :P Aja ska slå på en film nu och hoppas John blund kommer!
Gonatt allihop

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

Kom igen nu folket.. Lämna kommentar om ni är och snokar  :)


Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Vad kul att du också bloggar! :) Kram

2009-03-24 @ 22:35:55
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Stina

Jag snoookar =D

2009-03-24 @ 22:42:07
Postat av: Stina

Och föressten, klart jag tyckte skorna var snygga, köpte ju typ likadana själv =P

2009-03-25 @ 11:21:27
Postat av: Lotta

Härmis :)

2009-03-25 @ 14:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback