tjosan!

Imorrn bär det av till Norge! ska bli såå skönt att äntligen få komma bort från detta samhälle!!! Kommer hem en sväng efter vi vart där för att packa ner lite mer och sen pyser vi ner till Västerås! Vet inte alls hur länge vi blir där... Beror lite på!

Ska till frissan imorrn på morgonen innan vi ska fara... Ska bli såå roligt! Är lite nervös nu faktiskt :)
...Mina planer gick ju lite i kras.. Trodde jag skulle hinna få lön innan jag skulle dit... Vet inte hur jag tänkte eftersom jag alltid får lön den 25:e :P Aja det löste sej. Fick låna pengar av syster Stina :) *Tack* Annars vet jag inte hur jag hade klarat mej där ^^ Aja skönt att det löste sej så fort och smidigt iaf :)

Aja ska packa ner det sista nu och sen ska jag sova!.. .gonatt på er och ha det bra! Lär inte uppdatera på ett tag nu, Men nu vet ni iaf varför :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

I Jockfall ligger våran stuga :)

2009-06-25 @ 11:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback