God Evening...

Fan tror jag har nytt rekord i att uppdatera nu :)

Är väl mest för att man inte gör nåt vettigt mitt i natten :P Blir som aldrig trött på kvällarna när man ska upp tidigt dagen efter... Annars kan man bli trött redan vid 8. Aja, Är väl kanske så för de flesta.. Vet man att man ska upp tidigt så är det helt omöjligt att sova!!

Vaknade imorse vid 10 av att jag höll på att dööö.. Var såå varmt i sovrummet.. Hade sovit med dörren stängd och det borde jag inte ha gjort!! Svetten bara rann :P Gick och hämtade en fläkt från köket och satte den precis breve mej i sängen.. och jag somnade om såå skönt efter ett tag :) Klev sedan upp och duschade och sen for jag iväg till jobbet... Har jobbat från 12-18.15.. Ganska lugn och skön dag på jobbet.. skrivit skyltar hela dagen lång så har inte vart speciellt ansträngande :) Ganska tur det.. Ont i handen idag också.. Måste nog gå å kolla upp den ifall den fortsätter göra ont!

Nån av alla hundmännsiskor som har nåt bra tips på hur man får en hund att lyssna fast det är andra hundar eller männsikor i närheten? Jag försöker verkligen med min kära lilla Bobby! Men han är helt hopplös.. Han lyssnar till 99% när man är ute med han men så fort han ser nån annan hund så är han helt DÖV! Lyssnar inte för 5 öre! Ser han en människa gå förbi så kan man bara ropa nej och hit så kommer han tillbaka! Men är det en hund så är han borta vid den på 3 röda sekunder... Känns tråkigt att jämt behöva hålla utkik efter andra djur när man är ute på prommis.. Brukar alltid ha med kopplet och koppla han så fort jag ser en annan hund! Det är en säkerhet jag vill ha!... Jag vet ju inte om den andra hunden är snäll eller hur den ska reagera på att få en hoppig liten Bobby i ansiktet... Aja jag fortsätter träna på det iaf, Men lite tips skadar ju aldrig ifall det finns några knep jag inte har tänkt på! Det jag brukar göra (som jag sett på "mannen som talar med hundar" är att jag ska få Bobby att fokusera på mej istället för den andra hunden med att ex. få han att sitta eller nåt som han kan!... Men oftast så struntar han helt i mej och bara studsar och drar mot den andra hunden...

nä nu ska jag krypa ner under täcket och kika på en film innan jag somnar!.. .Gonatt på er!





Är så här min blogg ska se ut.. På mitt internet kan jag välja mellan 2 olika inställningar jag ska se!.... Är det så här ni alla ser den eller ser ni avklippta bilder till höger också? vill bara veta så inte Stina har gjort denna fina bloggen till mej så ser alla den helt fel :) Och snälla nu ALLA som läser detta kan ju kommentera så jag vet hur ni ser det!

Kommentarer
Postat av: sara

De jag ser är halva bilder på högersida:)

2009-07-15 @ 08:55:17
Postat av: Stina

Jag ser den som bilden visar...

2009-07-15 @ 09:10:27
Postat av: Lotta

Vad har du för internet Sara? Asså vad för webbläsare? Du måste ha nån äldre version...

2009-07-15 @ 13:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback