Åhhhh

Varför har inte jag också 9  veckors semester!?!? Vill ha!!

Johan och Bobby for till Norge imorse... Så trist och tråkigt att vara ensam heela veckan lång.. Dom kommer hem först på söndag! Aja ska nog gå bra!... Ganska skönt att slippa ta ut en vovve i detta väder iaf :P 

Jobbat som vanligt idag.. slutat 18.15.. Var förbi hem till mej en sväng och kollade posten och sen for jag upp till Johan! tänkte först vara duktig och stanna hos mej och börja städa och tömma, Men har ju ingen tv/data eller nåt där så hade blivit lite ensamt och tråkigt :) Så får ta det nån annan dag.. kanske på torsdag när man är ledig!.. Hade verkligen behövt fara dit och städa.. Sååå dammigt och skitigt överallt efter dom har renoverat toaletten! Men åhh så fint det blev :) Sen kommer det ju ta ett tag och packa också.. Tur iaf att jag har kvar kartongerna i förrådet som jag hade när jag flyttade in!

Lite coolt när jag skulle hänga ut mattan på vädring på balkongen.. såg nåt som rörde sej i gräset nedanför så gick ut och kikade... Denna söta lilla krabat var det :)



Nä ska plocka lite nu och sen ska jag fortsätta sitta och tycka synd om mej själv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback