2009!

Ja så var det ett nytt år!... Känns som att detta året har gått föör fort.. Man börjar ju bli gammal... snart 25... Ångest!! :P

Nyårsafton var väl helt okey... Var först hos päronen och åt god mat!.. Sen for vi till Stina och Janne... Var vi, Björn och nån Cristoffer där... Sjöng singstar och drack några cider :)... For senare på kvällen över till deras granne.. Var ganska mycket folk där faktiskt :)... Och vi kollade ju självklart på lite raketer å sånt.. Men man har ju som sett det flera år i rad nu så vet inte om det är nå märkvärdigt :P Men vi såg väldigt fina iår!... Ringde taxi vid 2 tiden. .Trodde det skulle ta sviiinlänge.. Men det tg bara 10 minuter(!). For till Björn och hälsade på ett tag... Började knata hemåt kring 6 tiden eller nåt sånt... Slängde mej i sängen på en gång och vaknade inte förrens vid 16...

Var vaken ett tag och gick och vilade vid 7tiden.. Vaknade igen vid 22!... riktig tröttis är jag när jag är ledig och inte har nån tid att passa... Men vet fan inget skönare än att sova :D Idag vaknade jag faktiskt före min väckare :) Det hönder inte alltför ofta, Så 20 över 11 drog jag mej upp från sängen... Skönt att känna sej utvilad nångång!!!

Ringde från jobbet nyss... Lisa var sjuk så Nina måste ha min nyckel så hon kan komma in på jobbet imorrn!.. *suck* aja bara fara ner och lämna den just före 6 då..  Fick höra roliga nyheter tidigare idag.. Kompisens kille hade friat till henne på nyår :D Roligt!! Stort grattis till er! :)

aja ska kika vidare ett tag nu..
*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

Kommentarer
Postat av: Linda

Tss, 25 är väl inget. mamma sa idag "å du fyller snart 30" DÄR kan man snacka om ångest ;)

2009-01-06 @ 22:40:31
URL: http://www.cookiedragon.net
Postat av: Lotta

Haha :)

2009-01-10 @ 15:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback