Tjo!

Hade en trevlig utekväll igår... Kvällen var liiiiite seg till en början då jag och Stina har varit med varandra på tok för mycket denna vecka, Så vi hade som inget att prata om :) MEn så fort vi kom till krogen var det full rulle! Dansade drack och hade det allmänt roligt :)

Imorse mådde jag som faaan när jag vaknade!!! Usch! Mådde illa och hade huvudvärk!! Trist som tusan! Aja illamåendet har släppt nu iaf så... Huvudvärken kan jag leva med ett tag till iaf :)

Nä ska betala lite räkningar nu... Tjing!

This is my world
This is who I am
And I'm not trying to give up myself
To make your life better, now
This is how it is
I got my own life to live
And U can either accept me
Or baby let me go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback