Hallå!

Har inte alls vart sugen på att blogga på sistone... Men här kommer ett tappert försök :)

Har väl inte gjort nåt JÄTTEspännande på sistone.. Mest därför jag inte har orkat skriva! Blir som mest samma i varje blogginlägg "IDag har jag jobbat...", Och det kanske inte är så roligt att läsa om varje gång jag skriver :P

Var ut förra fredagen iaf! Hade en jätterolig kväll!!! Jag slutade först 18.15 så vart liiite sent.. For till Stina och duschade och gjorde mej iordning och sen for vi till Jonas! Inte så långt att gå med tanke på att han bor 1 trappa ovanför Stina :P Satt där och sjöng lite singstar och drack massa bål :) Sen bar det av på krogen! Vart mycket dansande och drickande där!... Som tur var träffade jag Jenny där så slapp vara me alla grabbarna :P Stina skulle upp och jobba så hon ville inte me på krogen :/ Efter krogen for vi och åt lite mat och sen for vi hem. Länge sen man for hem utan en eftersväng men var nog lika bra!...

Var och åt med Johan, Stina och Janne på Kina i tisdags... Lika gott som vanligt! :) Knäppte kort på våra smarriga efterrätter så den kommer här nere :) Har jobbat hela veckan nu igen... Är ledig ihelgen så har ett sååånt skönt skift imorrn 10-14 :) Så borde man jämt jobba :D

Idag innan jag började var vi på thai och åt.. Såååå gott :) Sen for vi på Ankis och sen på apoteket och sen behövde jag röra mej till jobbet... Jobbade till 18.15 och sen for vi på MD:s och åt! Nachotallrik :) *Mums*
Sen for vi hem till mej en sväng för jag hade lovat V att jag skulle kolla en sak i förrådet. Efter det så for vi till Johan! Satte mej ner framför datan ett tag och sen for jag ner till Björn! Satt där till typ halv 12 och sen kom Johan och hämtade mej!

Fyllde 25 år igår... Känner mej helt klart INTE 1 år äldre :D Inte en dag över 18... :P

Aja ska kika lite 90210 nu innan jag ska sova! Ha en trevlig helg allihopa!!

     



Bobby och hans lekkompis :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Roligt me uppdatering! Var ett tag sen, precis som du skrev =)

2009-08-14 @ 01:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback