2 inlägg på samma dag :)


Tjohejsan!
2 inlägg på samma dag, Inte illa för att vara jag :P
Just vart ut me Bobby.. Kom mitt i allt på att jag knäppte kort när jag satt å kladdade på lunchen en dag :P

      

Måste ju också bara få skryta att Bobbys öron (äntligen) verkar sätta sej som dom ska vara :)



Har haft tejp på snibben på ena örat några dagar då det vill dra sej bakåt... Den försvann igår och då var örat bra! MEn idag var det snett igen så tejpen fick komma tillbaka.. Hoppas bara det fixerar sej rätt denna gång! Har ju vart såå noga med att alltid ha nåt som tynger ner örat ända sen han var valp så blir lite lessen om det inte har fungerat!...

Börjar bli liite nervös inför min tatuering nu... Bara typ 4 veckor kvar nu! Aja som jag fick höra "Den är ju på Bobby så den kommer att bli söt, Går ju som inte att få han fel" :) så jag hoppas att det inte gör alltför ont och att den verkligen kommer likna han!!! Är denna bilden jag ska göra...




Aja ska kika lite tv nu och sen sova! Gonatt på er!

  Såg nu att jag hade glömt lägga ut bilden på den goda maten jag och Stina åt när vi var och lunchade förra veckan :)


Bakpotatis med kycklingröra från Sofias kök! Så smaskigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback