Partaj

Hejsan! Tänkte skriva lite om helgen...
Var ut i fredags!.. Var helt okey med tanke på att det var ganska lite folk ute plus att jag stressade halva dagen :P

Startade dagen med att jobba från 10 till 14.. Efter det kom Tessi och hämtade mej.. Vi gick in på mitt jobb där jag prövade lite kläder och sen handla litegrann.. Sen for vi på systemet.. Efter det for vi och hämtade upp nina och for på Dollarstore.. Sen skjutsade vi Nina tillbaks på jobbet.. Då for vi till malmberget eftersom vi tänkte beställa mat från Dannes! Men då var det ju som vanligt inget svar där... Så for vi tillbaka till gällivare och åt på Sibylla! Och det var såå gott med lite mat i magen!... Efter det for vi till OK och direkt efter det for vi till Nina och fikade eftersom hon fyllde år :)

Satt där och fikade god tårta och drack en kopp te! Efter det for vi hem till mej en sväng så jag fick ta med lite kläder och sen for vi upp till Johan så jag fick ta en grej därifrån... Efter det så gick vi ut me Enzo här uppe vid Johan och sen for vi till chilen och plockade upp Stina! Sen for vi raka vägen till Tessi där vi skulle vara!! Usch man var rätt slut efter att ha vart typ överallt i hela stan :P Tessi tog sej ett vinglas på en gång vi kom in så hon slapp köra bil nå mer :P Stackarn kan inte vara lätt att ha körkort alla gånger :)

Satt hos Tessi ett tag och sen for vi till gällivare.. Tessi gav upp och ville inte på krogen eftersom hon var så trött så jag och Stina for dit själva!... Var ganska roligt eftersom det var ett tag sen jag var ut!... Ganska tråkigt på fredagar eftersom det oftast inte är nåt folk man känner men... Var en rolig kväll! Mycket dricka och dans iaf :)
Stina for hem med Janne eftersom vi hittade han sovandes på nedervåningen på ne :P
Jag for iväg på nån efterfest på mellanomådet.. Men stannade inte där alltför länge... Delade taxi med Pontus och Emil hem... Jag och Emil traskade upp till Johan och Pontus gick hem och la sej :)
Vart lite förvånad när Johan var vaken när vi kom in :) Han satt och spelade tvspel och visste säkert inte alls va klockan var :P...

Igår hade jag en sån jäääävla huvudvärk när jag vaknade!!! tänkte ju först pröva mej på en 2dagars.. Men det gick som inte alls :) Var helt slut i kroppen och mådde lite dåligt.. .Vart kanske att dricka lite för mycket! Aja, Jag kunde ju gå iaf :D
Satt bara framför tv:n heela dagen! Och när Johan kom hem från jobbet vid 10 så for vi på statiol och handlade lite dricka! Var sååååå gott med en kall cola :D Sen for vi till han igen och kollade på Arkiv X.. Har laddat ner första säsongen.. Ganska roligt att kolla såna där gamla serier ibland :)

Var för ett tag sen hemma hos mamma och pappa och åt pottipalt! Såå gott! *smask*

Nä ska göra nåt vettigt nu! Ha d bra alla!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback