Ny blogg...

Då min förra blogg inte riktigt fungerade som jag ville så började jag på en ny istället :)
Denna finns det väl oxå nackdelar med som t.ex att man inte kan få nån annan färg på texten :P
Aja, får nöja mej med det...

Idag har jag vaknat ganska tidigt.. Vid 10 :P Mamma kom och hämtade mej vid 20 över eftersom
vi skulle ut och övningsköra!. Vi snurrade runt ett tag och just efter 11 hämtade vi upp Stina!
Jag körde tills klockan hann bli 10 i 12 så jag körde till jobbet och sen lämnade jag över
ratten till Stina :)... Jobbade till 18.15. Då kom Tessi och hämtade mej...
Vi for först på Statiol och åt varsin korv *smask* och sen for vi runt på stan och kikade
litegrann.. Hade en trevlig liten bilkväll :) Sen körde hon hem mej vid typ 10...

Och då hamnade man ju som vanligt framför datan!! :)
Aja ska kika vidare ett tag nu och sen göra mej redo att fara hemåt!.. ha d bra alla!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

Finns möjlighet att jag kommer byta tillbaks till min gamla blogg...
Stina upptäckte att jag hade en redan :P

www.lottablom.blogg.se
Som det är nu så kommer jag inte alls ihåg lösenordet eller nåt sånt så...
Men ska försöka fixa fram det.. Tills vidare skriver jag här!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback