Helgen slut...

Usch va fort helgerna slutar!!!
Jobbade ju i lördags, Därför det känns så.. hinner ju som bara vara lefig söndag och sen börjar
veckan om igen :P Så jobbigt!!! Aja var ganska skönt att jobba på lördagen när jag jobbade me Anna :)
Har ganska stor betydelese vem man jobbar med om man har en bra dag eller inte :P

Har inte hunnit göra destomer vettigt i helgen... Spelat mest!..
Igår kollade vi 4 avsnitt av Arkix X också på kvällen.. sen gick Johan och la sej och jag stannade
kvar förför tv:n och kikade... Mitt i allt så vaknade Johan och kom å kikade tv me mej.. Tror
aldrig det har inträffat :P Vart lite paff när jag hörde det knakade i golvet i hallen :)
Vi satt och kikade tv ett tag och sen la vi oss!!

Var sååå trött när jag vaknade imorse! Ställde om klockan 2 ggr innan jag till slut orkade
mej upp ur sängen :P Nu kommer pappa så måste dra!!
Hejsvejs

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback