Sååååå less!

Usch känner mej allmänt less idag!
Jobbet är bara rent ut sagt PISS!!!! Fan, Kanske man ska börja plugga ändå..
Hade vart skönt att komma bort ett tag iaf.. och fundera vad man verkligen vill ha ut av sitt liv :)

Mest troligt blir det att plugga till sjuksköterska och sen efter det vidare till barnmorska... Har viljat bli det sen en låång tid tillbaka.. Kanske dags att börja göra det nu innan man fastnar på samma ställe!.... Har vart på mitt jobb nog länge nu!!!

Visst, Alla jobb har väl sina positiva och negativa sidor men.. Börjar kännas som att det blir för många negativa sidor nu!!! Det enda positiva på mitt jobb nu måste jag säga är Anna :) Inget hade vart lika skoj utan henne där :) Möts alltid med ett leende när man kommer på morgonen! :) Alla andra går som omkring i sin lilla bubbla och småfifflar känns det som...

Aja.... får se vad man bestämmer sej för att göra!... Hoppas bara jag kan bestämma mej i tid!...

ska sluta klaga nu.. Var bara skönt att få skriva av sej lite :P

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*
 

Kommentarer
Postat av: tessi

Hoj vad trist å jobba när de känns så...

2008-11-05 @ 09:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback