Glada nyheter

Tjosan!!!

Sitter och kollar på Scrubs, Men det vart reklam så jag tänkte att jag kan skriva lite här under tiden :)
Har väl inte hänt så speciellt mycket på sistone.. Helgen var jag bara hemma och vilade upp mej och nu i veckan har jag bara jobbat.. Var och fikade med Jenny på vetehatten igår. Var jätteskönt att få koppla av en stund innan jobbet och sitta och surra litegrann :) Vart en kycklingbaguette och en cola.. Ja, Jag vet att cola är jättenyttigt att dricka till frukost.. Men ibland måste man få den där sockerkicken tidigt :P

Idag var jag och lunchade med Stina på kina.. Lika gott som alltid! Åt friterad kyckling och ris.. Stina var snäll och bjöd mej eftersom hon vet att min plånbok inte är speciellt stor för tillfället :P Tack igen för det :)

Slutade jobbet redan halv 5 idag.. Såå skönt, Skulle egentligen ha jobbat från 9 till 17.30 men kom in och jobbade klockan 8 istället så fick gå en timme tidigare!... Tessi var gullig och körde mej till jobbet idag eftersom hon annars hade blivit tvungen att sova ute på gatan eller nåt me sin karl :P Aja hon skulle ju också på jobbet klockan 8 så hoppas hon inte ångrade sej alldeles för mycket när hon sa att hon skulle köra :)

Jag har ju som så lyx att jag ska få skjuts till jobbet igen av Tessi :P Aja, ganska skönt att slippa ta bussen.. Men ganska synd om dej Tessi som måste kliva upp så tidigt på din lediga dag :) Men sånt koms ju ihåg när jag får körkort! :D

Fick sååå roliga nyheter idag också! Är så glad för dej ska du veta :D

Aja ska sluta skriva massa strunt här nu och gå å lägga mej i soffan och sen göra Johan sällskap i sängen.. Den tråkmånsen har gått och lagt sej redan 8.. Han tyckte jag skulle komma då oxå, Men jag kände att det var lite väl tidigt eftersom jag ska upp först vid 7 :) Ha d bra allihopa!!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad seg du är på att skriva :oP

2008-11-21 @ 11:39:46
URL: http://www.cookiedragon.net
Postat av: Lotta

Ja, Men ibland har jag inte nån ork alls att skriva ^^

2008-11-22 @ 22:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback