Tjosan!

Kom precis till Johan... Vi har vart å bowlat med 3 vänner!.. Jag kom på 3:e plats :D Inte såå dåligt iaf :P Hör ju inte till att den ena banan vart 2 bowlade inte ens fick poäng för hälften dom slog ner men :P hehe
Nån annan som tycker det är roligt att bowla? :D Man borde ju dra ihop ett gäng nångång.. Hade ju vart skojj :P

Har jobbat idag... 8-16.. Och imorrn jobbar jag från 8.30 till 12 och sen har jag helg!!! Ska bli skönt.. Har känt mej såå slö de senaste dagarna.. Kanske för att man har jobbat från fre till fre nu.. Ska bli välförtjänt vila :D

aja ska kika vidare ett tag nu... Ha d bra allihopa!!
*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*


BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Nää!!
Titta på dig själv i spegeln: Ja, Lite svårt att sminka sej annars :P 
Gnälla:  Hmm... Det gör väl alla?!
Skrika: Om jag blir vääldigt arg eller vääldigt glad :D
Sova: Jaaaaa!
Ha ångest: Händer väl ibland
Skada dig själv med flit: Nää
Ta mediciner du inte borde ta: Nej! 
Vilja dö: Nää!
Drömma mardrömmar: Var ett tag sen sist nu...
Drömma sexdrömmar: Vääääldigt sällan
Ta droger: Nää!
Försöka vara annorlunda: Nope
Klä dig i svart: Ja!
Gå till kyrkan: Haha verkligen inte
Gå i skolan: Nej, Men kanske börjar igen... Får se!
Röka: händer väl :)
Ha sex: Ja!
Ljuga: Nää... Haha, Jo händer väl ibland, men bara om småsaker :)
Hata folk: Jadå!!
Lita på folk: Litar på mina närmsta

VEM:
Saknar du:
 Ingen just nu
Vill du döda: Säger jag väl inte här heller :D
Rörde dig sist: Johan
Vill du slå: Ingen :)
Kysste dig sist: Johan
Vill du kittla: Hmm
Kramade du sist: Johan :)
Vill du prata med: Men vilka svåra frågor att svara på :P
Skrek du på sist: Haha en kille från stan :P
Vill du vara som: Mej själv såklart?!
Sårade dig sist: Johan..
Vill du bli galet full med: Stina :D
Gjorde dig riktigt glad senast: Hmm
Fick du sms från senast: Telia :P
Ringde dig senast: Tessi

HAR DU:
För många vänner:
Nej, Det kan man väl inte ha?
Förföljelsemani: Haha nää
Tvångstankar: Nej!
Någon annan psykisk sjukdom: Nej! Inte som jag vet om än iaf :P
Någon fysisk sjukdom: Nope
Någon skada: Nej
Färgat håret: Ja!
Brutit några ben: Nej, Har aldrig hänt!  
Några piercings: Jadå
Egen dator: Ja!
Bra självförtroende: Njae
Kysst någon: Ja!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej!
Bjudit ut någon:  Nää inte som jag kan komma på iaf :)
Varit kär: Ja!!
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Ja
Lämnat landet: Ja
Tuttat eld på nått: Vet faktiskt inte :)
Gjort något olagligt: Ja

HUR:
Går du:
Med benen??!
Svarar du i telefonen: Beror på vem som ringer! 
Fördriver du tiden: Datorn eller film blir det för det mesta
Mycket pengar har du: För lite.. Men klarar mej iaf! 
Tjänar du pengar: Jobba som alla andra männskor :P
Ofta diskar du: När det behövs
Ofta städar du: Alldeles för sällan om jag ska vara ärlig :D 
Många stör du dig på: Hmm kanske 4-5 stycken.. Svårt att säga på rak arm!
Ofta träffar du din familj: Ganska ofta..

TROR DU:
Att du kommer bli något:
Ja, enligt mej så är jag nåt nu men :D
På gud: Näää!
På rymdvarelser: Hmm.. Kollar Arkiv X så man börjar ju tro :P HAHA nä jag skojja bara 
Att folk tycker om dig: Jo det tror jag! Kan inte komma på nån anledning att inte göra det iaf...
På ett liv efter detta: Hmm... Kanske, Kanske inte
Att fiskar kan tänka: Haha Nää!!!
Att du kommer leva länge: Hoppas det så länge man får vara frisk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback