Tjosan!

Ja, Ännu en måndag är överstökad nu!.. Sköööönt.. Känns alltid som att måndag är det segaste dagen på veckan!
Har jobbat från 11-17 idag.. Ganska skön dag. Johan hämtade mej efter jobbet och vi for till han och började med maten.. Då ringde Stina och sa att hon tänkte kika förbi så då behövde jag städa ^^ Diskade och plockade lite, Åt och sen kom hon.. Vi satt å kikade lite tv och surrade lite.. Kollade på "My Shocking Story: World's Smallest Mum"... Ja, Vad kan man säga... 84 cm lång och skaffar barn.. Såg lite roligt ut men.. Nog ska det vara jobbigt!..
Jag ska ALDRIG mer klaga på att jag är kort ^^ Måste vara jobbigt att vara hälften så stor som alla andra.. Kanske inte kan leva precis som man vill då...

Och imorrn ska man på kalas efter jobbet.. Mamma fyller år :) Blir smörgåstårta och säkert nåt gott ^^
Jobbar från 12 till 16 imorrn.. Såå slapp dag :D.. .Tror jag ska ringa J och kolla om vi ska gå och fika.. Haha som vanligt när jag börjar 12 :P aja, Hoppas bara hon vill komma me så jag slipper sitta ensam å fika :P Tycker det är såå skönt att sitta och surra och ta en fika innan man börjar.. Dagen blir som mycket kortare på nå vis! Åsså träffas vi ju inte alltför ofta så det är roligt att sitta ner en stund :)

Johan jobbar natt nu så jag känner mej lite ensam så här på kvällen :/.. Aja tror jag ska slå igång en tvättmaskin och sen slänga mej i soffan med nån bra film!.. Lät som en bra idé :)
Ha en bra måndag!

*10000 PuZzar och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar /Lotta*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback