Tjo!

Som vanlig när det är "dags att sova" är man inte trött nog för att lyckas! Suck.. Aja, ska upp först 8 så än är det ju ingen fara :) Ska kika tv ett tag till i hopp om att bli tröttare än jag är nu iaf.. Var nyss ute med Bobby och av det blir man ju pigg.. Är väl nackdelen när man tar kvällspromenaden! Är man trött blir man pigg.. Nåja, han måste ju få gå ut :)

Tror seriöst jag ska börja ta minst en långpromenad varje dag utan undantag!! Eller jobbar jag typ 8-18.15 tror jag att jag skippar det :P men sån skift jobbar jag så sällan så... Känns som att det är dags att börja röra på sej! Vill ju se fin ut när vi ska fara utomlands i Maj :D Kanske jag hinner få min tatuering innan dess också? ;P tror ju inte det, men jag håller tummarna!

Sorterade ju som sagt alla våra bilder på datan idag.. Herregud vilken oordnig!!! Samma bilder i typ 3 olika mappar men på olika ställen i datan osv.. Tog närmare 2 timmar att få ordning på det och då har jag redan suttit typ 1 timme för nån dag sen! Nåja, nu är det gjort iaf :) Ska framkalla lite bilder har jag tänkt.. Har några album att fylla... Ska inte framkalla lika mycket som sist utan välja ut lite från de olika månaderna på året.. Har lagt alla bilder månadsvis i mappar! Så mycket enklare när man kikar.. Och kul att veta hur gammal Vanessa är på korten :) är ju mest bilder på henne som man fotat förra året...

Album är kul tycker jag! Hade gärna haft flera album fulla med bilder på mej som bebis, men tror inte mamma å pappa hade tid att fota så mycket när jag och Stina var små :P visst, nog finns det bilder på oss... Men jämför man med kl bilder som finns på Linda så är det väldigt lite på oss :P Men tror det blir så.. Första barnet fotar man överdrivet mycket på! Det har då jag gjort på Vanessa :P

Själv tittar man ju aldrig i albumen man gör.. Men kanske nån som kommer hit nångång kanske vill kika i Vanessas album? :) Hon lär ju tycka det är kul när hon är stor iaf..

Aja, ska återgå till mitt tv-tittande nu!


Kommentarer
Postat av: Tessi

Vart ska ni i Maj och vad ska du tatuera?:)



Här har vi ju som 2000 likadana sovbilder på joline, 5000 bilder när hon badar osv osv..Och mindre än hälften på Novalie... Man fotar nog onödigt mkt på första barnet..Egentligen:)

2012-01-09 @ 16:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback