Tjing!

Jaha, sitter framför tv:n som vanligt vid den här tiden... Väntar på att "Animal Cops" ska börja 23.45.. Efter den blir det raka vägen i säng!

Dagen började klockan 8.. Klädde på mej och gick ut med Bobby! Kom in och fixade mej iordning och sen gick jag på jobbet! Har fått myycket gjort där idag och det gillas... Slutade 17 och då gick jag hem.. Kilade direkt ut med Bobby och sen satte jag mej i soffan och väntade på att Vanessa skulle vakna från sin vila :D Vi hann både laga middag och äta innan hon slog upp sina blå.. Tror klockan var kring 18.15 då!

Då fick hon mat och sen for vi till min morbror.. Hans dotter Nova höll på att rensa ut saker från sitt rum :) Tog med oss ett "mammutbord" med 2 tillhörande stolar, en jättesöt vagga (till dockor) och ett leksakskök.. Möblerna var i rött.. Hmm, undan hur det kommer se ut mot dom rosa väggarna? Aja, känns det helt fel målar jag dom vita! Har kvar dom i bilen så får kika bättre på det imorrn..

Efter vi varit där for vi på Coop och handlade lite.. Sen for vi hem! Vanessa åt sin välling 20 och sen la vi henne och hon somnade ganska omgående :) Då satte vi oss i soffan och kikade klart sista Star Wars! Faktiskt helt ok filmer fast jag länge varit negativ mot dom.. Men helt klart sevärda! Tror dock det här är första och sista gången jag ser dom men...

Så tråååk när folk slutat blogga! Aldrig nån som uppdaterat när man kollar.. Och nuförtiden när man kan göra allt från mobilen så kollar man ju bloglovin rätt ofta :P

Aja, sätter in en bild på våran middag och en bild på Vanessa när hon äter kvällsmaten ! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sendrag är ändå okej om jag jämför med denna muskel-ihop-tryckning :) ett sendrag x 1000 typ! Hehe. En till blogg att läsa! Kul :)

2012-01-11 @ 11:57:42
URL: http://petrasjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback