Pheeew!

Städat konstant i 4 timmar!!! Nu är jag helt sluut.. Dammsugit, dammtorkat och vaskat i vardagsrummet, hallen, Vanessas rum, Köket och toaletten.. Nu har vi det fint :) Bara sovrummet och datarummet kvar.. Men det könns som dom 2 "minst viktigaste" rummen, Så dom får vänta till en annan dag..
 
Vaknade av min väckare 8 imorse.. Typ 2 minuter senare hör jag Vanessas små steg i vardagsrummet.. Hon smög in till mej och viskade "mamma"! Jag vill gärna veta om hon kommer börja väcka oss på morgonen så jag svarade inte för att se vad hon då skulle göra.. Hon tassade ut från sovrummet och började leka med Bobby! Hon sprang fram och tillbaks i vardagsrummet och hörde att han tassade efter :) Jag klev upp och då sa hon bara "hej mamma!" Jag sa då att hon måste väcka mamma när hon vaknar, då nickade hon bara :P Aja, tids nog kommer hon väcka oss, Tills dess får vi ställa alarm på typ 8 varje morgon bara för att kolla läget. :)
 
Ska möta upp Stina på Alla Tiders typ 13.50.. Ska ta oss en lunch innan hon börjar jobbet! Sen skulle hon förbi på stan och köpa solskydd.. Aja, ska avrunda här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback