Jaha..

Ser ju att det fortfarande finns folk som följer min blogg fast inläggen kommer så sällan nuförtiden! Slänger väl in ett till inlägg till mina trogna läsare :P
 
Dagen har varit lugn och skön och har spenderats på hemmaplan! Lekt, Haft tvättstuga, Lekt, Varit ner i tvättis, Ärit middag, Lekt, Varit i tvättis osv osv :) Kikade en film nu på kvällen med Johan! En riktigt bra kärleksfilm! :) Lite mer oväntade saker än vad det brukar vara i såna filmer annars.. "Safe Haven" hette den! 
 
Dags att sova nu.. Sista natten på typ hela veckan jag får sällskap i sängen! Johan far bort till Narvik imorrn jättetidigt på morgonen och kommer hem först på tisdagkväll! Sen drar han iväg på en fiskeresa och blir borta torsdag-söndag! Undrar hur mycket till sömn jag kommer få under dom nätterna?! Hojja, Jag vill inte vara mörkrädd! Jag har alltis hoppats att det bara var en fas man hade när man var liten.. Men min fas har då inte slutat än :P Nåja, Det ska nog gå bra hoppas jag! 
 
Annars då.. Jobb hela veckan! Kommer bli 2 långa dagar på dagis för Vanessa eftersom Johan inte är hemma.. Tror inte hon misstycker, Men ibland känns det jobbigt att ha henne där till 18.30... Nåja, Går det inte att lösa på annat sätt så måste hon ju vara där.. Är onsdag och torsdag hon kommer få sena dagar! Dom andra dagarna blir inte alltför långa! Men är just dom där 18.30 dagarna jag inte gillar! Har börjat vara lite fler barn sent på dagis, Och då känns det lite bättre! Då har hon ju nån kompis där iaf :)
 
Nåväl, Ska ge mat åt fiskarna nu.. Sen kryper jag ner breve min man :) GoNatt på er! Avslutar med en bild på Vanessa som är tagen tidigare idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback