Gokväll..

Jaha, Tänkte bara ge en snabb update.. Ska strax gå och sova, Men var inte riktigt "sovatrött" ännu..
 
Jobbat 9-14 idag.. Sen handla snabbt på Domus innan jag hämtade Vanessa på dagis! Sen hem och plocka iordning lite.. Vanessa satt och ritade medan jag rensade i hennes garderob! Jisses vilken kaos det var i den! Tror lilla damen försökt hitta kläder själv :P Men nu är den iaf städad och fin.. Hittade lite pyjamaser i hennes garderob och eftersom hon aldrig vill sova med det tyckte jag det var onödigt att ha dom kvar! Annica kom förbi på kvällen och köpte alla utom en! Skönt att dom kommer till användning nånstans :) 
 
 
Snart ska man börja köpa massa sommarkläder till henne också.. Massa fint som kommer in på jobbet!! Men känns tidigt att köpa det redan! Herregud, Det snöade ju förra veckan! :D Till helgen däremot har dom lovat kanonväder.. Hoppas det stämmer! Ledig ihelgen och har lovat Vanessa att vi ska gå på badhuset.. Vi går förbi där varje morgon på väg till dagis och hon säger alltid att hon vill dit.. Så jag måste nästan ta henne dit! :) 
 
Aja, ska avrunda här.. Ska kika om nån uppdaterat bloggen (men mest troligt inte ;P) och sen ska jag krypa ner under täcket! GoNatt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback