Bytt säng..

Ja, nu har vi då tagit bort spjälsängen och satt in en "vanlig" säng till Vanessa! Första kvällen ( i fredags) så hade jag gjort mig redo för en kamp!! Men hon slog själv av Ipaden efter kvällsfikat och gick sen raka vägen till sängen.. På lördag när hon skulle vila med Stina (Jag var på jobbet) så gick det också jättelätt.. Men sen på kvällen när det var dags att sova så började hon trilskas lite.. Tyckte sängen var för stor och hon ville ha tillbaks sin gamla! Jag envisades med att hon skulle hoppa upp och lägga sej och efter typ 3 min så gjorde hon det.. Hon kom ut ur rummet typ 20 min senare och jag var precis på väg att föra tillbaks henne när hon säger att hon har bajsat.. Aja, var bara byta blöja och sen få henne i säng igen.. Och då gick det lika bra som kvällen före! Idag när hon skulle vila klev hon upp 2 ggr.. Men jag fick henne tillbaks snabbt båda gångerna, och sen somnade hon.. Nu på kvällen hoppade hon ner i sängen, fick sina tuttar och sen somnade hon direkt!
 
Sammanfattat, Det har gått riktigt bra att byta säng!!! Jag trodde hon skulle komma upp heeela tiden nu i början..Den enda nackdelen är väl att jag blir hispig så fort jag hör nåt från hallen nu! Kommer ju skita ner mej om hon mitt i allt står breve mig i soffan.. När jag sitter framför datan så ser jag inte ut i hallen eftersom dataskärmen är ditåt.. Och hade varit liiiite läskigt om hon mitt i allt bara stod här breve mig :P Haha, löjligt! Men det är väl en vanesak det också... 
 
Aja, nog om det.. Fick tillbaks den här skiten i mina ögon igårkväll.. Har känt att dethar kliats och varit torrt i typ 1 vecka.. Men igår på dagen såg det fint ut, Men ju mer klockan blev desto mer svällde ögonlocken! Åsså började det  bildas var på ögonfransarna..
 
 
 Imorse när jag vaknade kändes ögonen hemska!!!!!! Satte mej i soffan med blöta bomullsrondeller och då kändes det mycket bättre! Hittade en salva från sist jag hade det här och den verkar funka superbra! Ögonen känns redan sååå mycket bättre.. Synd jag redan ringt till Anna och sjukskrivit mej imorrn.. Tänkte ringa läkaren så dom kan skriva en remiss till hud.. Men är ju ingen ide att ringa dit om det knappt syns nåt! Aja, Får ju se på morgonen hur ögonen känns..
 
Ska iaf ställa väckaren på 8.. Då kan jag ringa direkt till VC ifall dom känns dåliga igen! Plus att jag vill vakna tidigt ifall Vanessa vaknat och inte väckt mig.. Det kommer jag oroa mej för ett tag framöver tror jag! Undrar om hon kommer och väcker oss på morgonen eller om hon kommer att sätta sig vid Ipaden eller nåt.. Aja, Det får vi se :) 
 
Aja, ska kika vidare ett tag nu, Sen ska jag krypa ner under täcket med min snarkande kille!
 
Avslutar med en söt bild på kusinerna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback