Måndag..

Usch för måndagar! Alltid den seegaste dagen på hela veckan..
 
Vaknade just efter 8 idag.. Vanessa har börjat bli som en klocka på morgonen! :) Aja, faktiskt rätt skönt att hon vaknar själv så man slipper väcka henne! Fixade oss iordning och just före 10 förde jag henne till dagis! Då gick jag och jobbade.. slutade 17 och gick då och hämtade hem Vanessa! Hon hade tutten(!) i munnen och jag frågade varför.. Hon brukar aldrig ha den på dagis! Fick förklarat att hon hade blivit så lessen när en av fröknarna skulle gå hem och då ville hon ha tutten.. Aja, då var det väl ingen fara :) 
 
Gick till Linda direkt då.. Åt middag där och barnen lekte! Tack för maten syster, Hoppas du hittar nåt annat att ta med till lunch imorrn :P Vid 20 i 7 for Linda så vi vart kvar där med Maja och Marcus.. Tror aldrig Maja och Vanessa lekt så bra med varann som idag.. Allt har gått så smidigt och knappt nå bråk alls :)
 
 
 
Gick hem vid halv 8 och då var det dags med alla "natt-rutiner".. Sen la jag henne! Hon somnade som en sten diirekt typ.. Skönt! Jag har kikat runt lite på alla bloggar osv.. Nu funderar jag starkt på att faktiskt gå och lägga mig! Såå grymt trött.. Aja, Får se hur jag gör.. Johan ska iaf gå med Bobby när han slutar jobbet 23, Så det slipper jag iaf :)
 
Aja, ska kika vidare lite nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback